Potrebujem zlepšiť kondičku

Išiel som si s kamarátmi po roku zahrať futbal a nevládal som. Učím svojho syna lyžovať a mám takú svalovicu na nohách. Pomáham bratovi so sťahovaním a tie tri poschodia nie sú úplná sranda.

Toto sú tiež časté dôvody, prečo bežná populácia pravidelne oslovuje našich osobných trénerov. Kondičný tréning nie je určený len pre vrcholových športovcov, aby boli vo svojej „práci“ ešte výkonnejší, ale aj pre kohokoľvek z vás. Cieľom cvičenia je s ľahkosťou zvládať každodenné aktivity a cítiť sa pri nich v pohode, bez akýkoľvek problémov či obmedzení. V modernej dobe charakteristickej neustálym sedením a nedostatkom pohybu je zlepšovanie kondičky vo fitness centre úplne prirodzené. Otázkou však zostáva, ako je čas strávený vo fitku využitý, či netrávite so smartfónom v ruke viac času ako s činkou a samozrejme, ako si zostaviť tréningovú jednotku.

Pomôže mi drepovať, aby som potom nemal takú svalovicu z lyžovania? Ak áno, s akou váhou a koľko opakovaní je optimálnych? Vykonávam ich vlastne správnou technikou? A čo bežiaci pás a ideálna tepová frekvencia?

V prípade, že vás trápia podobné otázky, osobný tréner vám ich rád zodpovie a všetko potrebné naučí. Pri prvom stretnutí si vás osobný tréner riadne otestuje a zdiagnostikuje, aby zistil všetko potrebné pre efektívne nastavenie tréningového plánu. Vďaka systematickej a cielenej práci na vašej kondičke pod odborným dohľadom si tak budete schopní naplno užívať akýkoľvek šport a žiadna bežná pohybová aktivita vás nezaskočí.

blog