EfectFit

Kalistenika

Pravdepodobne sa viacero z Vás s týmto pojmom už stretla a predstavuje si pod týmto typom cvičenia nekonečné množstvo rôznych variácii klikov, plankov či zhybov. Čím je však kalistenika špecifická a osožná pre pohybový aparát?

Jedna z výhod cvičení s vlastným telom je, že si vyžadujú svalovú kontrakciu celého tela. Ďalšie špecifikum je, že kým pri cvičení s váhami sa progres v sile rovná zvyšovaniu váhy, pri kalistenike sa buď zvyšuje páka v danom cvičení (napr. zhyb - zhyb na jednej ruke), alebo náročnosť prevedenia (zhyb - zhyb s nohami v prednožení).

Neoddeliteľnou súčasťou veľkej časti cvičení s vlastným telom je dostatočný rozsah v kĺboch. Sila a mobilita tak ide v kalistenike „ruka v ruke“.

Neveríte? Vyskúšajte a objavte limity Vášho tela.

Výborným predpokladom na cvičenie kalisteniky je core tréning a cvičenie s vlastnou váhou. Predsa len, kalistenika nie je pre úplných začiatočníkov je preto vhodné na ňu dôkladne pripraviť svoj pohybový aparát.

Prvý
tréning

Lepšie si raz zacvičiť
ako to stokrát odložiť

Prvý tréning s osobným trénerom je u nás zadarmo a bez záväzkov. Prihláste sa naň prostredníctvom formuláru, telefonicky na 0905 339 959 alebo emailom na info@efectfit.sk. Čas a termín úvodného tréningu zladíme tak, aby vyhovoval obom stranám. Tešíme sa na vás! » Čítaj viac o úvodnom tréningu. «

Komunikovať s Vami bude

Monika

0905 339 959 info@efectfit.sk denne 8:00-18:00