EfectFit

Bolesti hrudnej chrbtice - mechanická diagnostika vol.3

V oblasti hrudníka sa vyskytujú časté svalové dysbalancie, ktoré zhoršujú držanie tela. Uvedieme si preto zopár cvikov na precvičovanie najčastejšie sa vyskytujúcich oslabených a skrátených svalov. Cviky je ideálne vykonávať aspoň raz denne ako kompenzácia sedavého zamestnania. Výsledkom pravidelného cvičenia by malo byť lepšie držanie tela a zníženie bolestí chrbtice.

Vyťahovanie prsných svalov - o stenu/rebrinu/zárubňu

Oprite sa oboma rukami o zárubňu a 3 až 5x si vytiahnite prsné svaly, tak aby ste cítili jemný ťah z prednej strany hrudníka.

Mačací chrbát

V polohe na štyroch sa skúste vyhrbiť tak, aby ste nevyťahovali ramená k ušiam, ale tlačili ich smerom dopredu. Potom spravte opačný pohyb a skúste lopatky ťahať smerom k hrudníku a dole, bradu skúste zakloniť a pozerajte sa pred seba. Môžete cítiť tlak medzi lopatkami, ktorý by sa mal po viacerých opakovaniach zmierňovať.

Rotácie

V polohe na štyroch si zastabilizujte lopatky tak, že ich ťaháte smerom dole a k hrudníku. Jednu ruku s nádychom dvíhajte tak, aby ste sa pozerali do dlane, to isté potom aj s druhou.

Prvý
tréning

Lepšie si raz zacvičiť
ako to stokrát odložiť

Prvý tréning s osobným trénerom je u nás zadarmo a bez záväzkov. Prihláste sa naň prostredníctvom formuláru, telefonicky na 0905 339 959 alebo emailom na info@efectfit.sk. Čas a termín úvodného tréningu zladíme tak, aby vyhovoval obom stranám. Tešíme sa na vás! » Čítaj viac o úvodnom tréningu. «

Komunikovať s Vami bude

Monika

0905 339 959 info@efectfit.sk denne 8:00-18:00